الإسكندرية: رأفت رشوان
لما العصافير..
تبدأ تغني للأموات
يبقي طوبي للمجرمين
علي الشرفا جحيم مقيم
ولما يكون شعار عصافير الغنا
يبقي ع العصافير السلام
دي العصافير طول عمرها..
والله عاشقة الزقزقة
تعشق تقف علي سلك نور..
او ع الشجر
الحيض ما هوش بييجي للعصافير النتاية
وبيبقي للدكورة..
حمل كاذب
ما تفهموش غنا العصافير انه م الافراح
أحيانا وهما بيغنو اللقوت اللذيذ..
الأرض تحت منهم بتبقي جمر
وبتطلع نيران..
حتي اسألوا خد القمر