الإسكندرية: رأفت رشوان
أرجوكي لما أموت.. تقريلي الفاتحه..
وتحطي يوماتي علي قبري الورده..
أيوه الورده الحمرا الدم المخنوقه من الموت
واقريلي المصحف كله..
وسامحيني.. لأني باموت
واليوم اللي عرفتك فيه
اوعي ما تلعنيهوش
والقلب اللي انا شفتك فيه..
ابقي اقطعيه..
وقولي بصوتك عالي..
.. بيحبني هو وللا..
كان ما يحبنييش
ما انتي ملاك استاهله..
لكن بتعذب بيه..
أيوه بحديد النار.. وعيون المستحيل
وبدم بدون مشاعر
وغرابتي اني شاعر..
وبقولك مره تانيه
قبل ما اسيب الدنيا
أيوه كرهت الحياه..
عشان ما حبتنيش
ليه انتي ما صدقتيش
شهادتي ما هياش طيش